starkare och starkare

jag är ledsen. det blir inte alls så mycket bättre. men jag har egentligen bara en sak och skriva om just nu och det är träning för det är typ det enda som är kanske lite intressant för er som läser. 

jag tränar ganska mycket nu och det är sjukt roligt när träningen faktiskt ger synliga resultat. och det börjar synas mer och mer eftersom mycket av underhudsfettet börjar försvinna och allt det som tillkommit och funnits där under börjar synas. den jobbigaste delen för mig har varit att försöka inte äta en massa skit och att faktiskt hålla mig till en sund kost. att behöva välja det bättre alternativet hela tiden såsom att ta grönsaker istället för chips osv. i vilket fall ligger jag på ungefär samma vikt men min kropp är mycket mer muskler och mindre fett så man ska inte stirra sig allt för blind på vågen när man bygger muskler vilket många ofta gör och blir besvikna. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0