allt handlar inte om att få ett bra resultat.

och då var det söndag igen. högskoleprovet gjordes igår och det gick väl sådär om jag ska vara ärlig.... 
men nu vet jag iaf vad jag behöver plugga till när jag gör det igen till våren. så det var väl bra att jag gjorde det iaf. efter det så drack vi lite alkohol och for ut en liten stund på olles. försökte lära mig hur man spelar blackjack och det gick väl ganska bra, kanske är jag nästa gång som står där och försöker vinna pengar. 

idag har varit en så himla skön dag med massvis med mys. blev också bjuden på middag hemma hos svärföräldrarna vilket var mycket uppskattat. nu ska jag försöka läsa igenom lite inför tentan nästa tisdag och försöka sova tidigt, (känns som jag håller på att bli förkyld). 

hoppas alla har haft en fantastiskt bra helg och önskar alla en minst lika skön vecka. 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0