livet tar ofta oväntade vägar till sitt mål

godmorgon! nu är det dags att börja släpa sig ur sängen och göra lite nytta. dock har det varit jäkla skönt att sova ut idag och inte känna någon stress över att fara till jobbet senare. den här årstiden är verkligen inte något jag gillar, min hy blir alldeles känslig och röd då det börjar bli kallare och sedan väldigt torr. måste nog fara och sola lite eller något. aja slut om det, nu ska jag kliva upp och göra lite frukost/lunch och så. hoppas alla får en bra dag! 








när jag ibland sitter och tittar på dessa bilder blir jag helt tårögd. det var liksom dom bästa åren, man träffade sina vänner varje dag och hade roligt typ varje dag oavsett prov eller tråkiga ämnen. men nu är det slut, nu är det dags att börja bli vuxen och bestämma vad man vill göra med sitt liv. jag har inte en aning om vad jag vill göra med mitt liv men såhär i efterhand hade jag gärna gått 3 år till med er underbara människor. 
PS: Jag saknar er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0