pepparkaka gör att man blir glad

ja då är det lite mer än timmen kvar på jobbet och är faktiskt himla trött, känns skönt att vara ledig imorgon så jag hinner med lite saker som jag måste göra. har varit en väldigt lugn kväll måste jag erkänna men det är skönt ibland att kunna ta det lugnt. 

när jag kommer hem ska jag verkligen bara lägga mig i sängen direkt och försöka sova lääänge men ändå stiga upp i vettig tid så jag får många saker gjorda. sen på fredag jobbar jag 09.00-16.00 och direkt efter det blir det övik med mamma och syster. 

mamma är ju verkligen min hjälte ibland också. idag kom hon förbi på jobbet och lämnade en kaka, en mjuk pepparkaka för att vara exakt och måste säga att den gjorde mig mycket gladare och mer positiv. det var något jag verkligen behövde en dag som denna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0