lite om allt och ingenting

idag har jag varit duktig och har faktiskt fått min tjänst att bli exakt 77% och det känns bra att få jobba lite mer. annars har jag varit och tränat och hade redan träningsvärk efter passet igår så var nästan plågsamt med intervallerna idag och armträningen. men jag ska inte klaga för träningsvärk är faktiskt bara positivt och älskar att ha det. imorgon blir en fullspäckad dag med allt från ärenden, träning, städning och kanske kika lite match. 

ska dessutom försöka se om någon av er är intresserad av lite saker. har nämligen helt oanvända skor jag aldrig har använt, kläder, väskor osv som bara ligger och skräpar. tänkte ha riktiga fyndpris för de oanvända saker och vissa delvis använda men som måste bort. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0