att blogga är inte alltid en dans på rosor

jag har inte bloggat på väldigt länge men har helt enkelt inte haft lust. i vilket fall har det väl inte hänt så himla mycket nytt förutom att jag flyttat in i min systers lilla lägenhet och trivs jättebra just nu. jag måste säga att jag har börjat köpa mer inredningssaker än kläder... vilket nog måste betyda en hel del:) 

annars så tränar jag, jobbar och försöka umgås med mina vänner och pojkvän. imorgon kommer mimmi till umeå igen och det är himla synd att jag jobbar både imorgon och onsdagkväll och att jag sedan direkt efter jobbet på fredag drar till övik för att sedan på lördag fara till sundsvall och ikea, något som varit planerat länge. 
men ska bli himla roligt att träffa henne. VERKLIGEN:) (L) 

nu ska jag försöka sova lite och sedan försöka stiga upp tidigt imorgon och göra lite innan jobbet:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0