första dagen avklarad, några fler framför mig.

så, första dagen med utmaningen och måste säga att det har funkat bra trots att det är lite ovant. 
började dagen med lite lätt yoghurt och frön till frukost och ett glas vatten. till lunch gjorde jobbets kock en härlig kycklingsallad till mig trots att det egentligen var pannkaka på jobbet. direkt efter jobbet for jag och tränade och tränade drygt 70 minuter med kondition och FFpasset och avslutade med mage. när jag väl kom hem var magen himla hungrig och jag åt köttfärssås med rivna morötter till middag. 

nu sitter jag i sängen och känner mig himla nöjd med min första dag. nu är det bara att fortsätta köra resterande dagar och hoppas på att detta ger någon form av resultat. hoppas alla haft en himla bra dag. 


ungefär hur jag har sett ut på jobbet hela vintern... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0