det är bara du som kan säga att du inte kan

som ni säkert vet gav jag ju mig själv en utmaningen för jättelänge sedan men har varken utvärderat hur det har gått eller något och eftersom jag egentligen skulle gjort det för ett tag sedan gör jag det nu istället. 

det har iaf gått himla bra den senaste tiden och har tränat någon form av träning varje dag. det har varit fint höstväder nu senaste veckan också så har haft möjlighet att vara ute i detta väder och bara njuta. annars har jag spenderat mycket tid på gymmet där många av mina kroppsdelar fått sig en rejäl omgång. allt handlar egentligen om att ge saker och ting sin tid, det jag har lärt mig är att saker oftast inte förändras så mycket över natten men om man ger det en chans och minst några veckor så börjar man se resultat. 

ska ge er alla en motivationsbild där ni ser mig för ca 2 månader sen och en bild från igår. 
det har hänt väldigt mycket måste jag säga! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0