Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!

hej, idag är en kort men skön dag. blev väckt några gånger imorse av pers väckarklocka och han drog väl vid 06.45 då jag faktiskt steg upp. bara ett tag senare var man på skolan och hade 3 ynka lektioner och sedan var det dags att fara hem igen. har varit på intervju som gick himla bra och ska tillbaka och dryga veckan.
nu ska jag plugga lite och sedan ta en promenad och känna på mitt knä hur det känns. 

veckan är väl också rätt okej. morgondagen bjuder på nästan inga lektioner heller. dock har jag en del i skola att göra och torsdag blir en fullspäckad dag. bara att ladda för att snart är det fan utomlands, bal och STUDENT!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0