Sjungom studentens lyckliga dar.

Min familj ska då vara den mest komplicerade som finns, ska alltid ändras en massa och dom planer som var är aldrig samma efter ett tag... Så nu är planerna att man ska ut till stugan och fika eftersom min syster fyller 21 imorgon. Fanns inte så mycket att diskutera eftersom när de ändrat planer är det lika bra att bara acceptera det...

Ikväll ska jag bara plugga och kanske även lite under dagen. Hela veckan är sprängd med plugg eftersom detta är sista veckan. Aja, bara att bita i det sista och sedan är det ingenting kvar av skolan och ingenting kvar av de skolår man måste gå. Känns faktiskt lite sådär, även fast det känns kul så är det ju slutet av att varje dag träffa min klass och varje dag prata med massvis av kompisar.
Nu ska jag försöka äta något, hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0