it's up 2 u

har väl som sagt att jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen så här är jag och försöker göra det jag ska. har dock inte så mycket att skriva om. imorgon är det dags för bolagsstämman iaf och ja, det känns väl ganska bra faktiskt. sen är företaget över och finns inte längre. känns väl lite både och men mest skönt att den kursen är över. 

åh, jag vill bara börja löpa igen, även om jag fortfarande tränar styrka så vill jag börja löpa!!! men mitt knä gör fortfarande alldeles för ont. bara ikväll hade jag ont av att gå runt här hemma :/ börjar känna mig lite depp för jag älskar verkligen att träna hårt men de går inte riktigt nu... 

aja. nu ska jag sluta deppa. längtar bara tills allt med mitt knä är bra. vill börja träna hårdare!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0