Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

jag känner smärta i både mitt knä och sedan i min mage. samma vanliga smärta i mitt knä men en känsla i magen som inte känns bra. den är längre ner mot livmodern. hmm mysko, kroppen är bra skum ibland. 
i vilket fall är det återigen fredag imorgon och dags för helg. kan inte fatta hur snabbt veckorna går och det känns som att det är dags att ta tag i alla arbeten som ska göras. 

i helgen är det dop som gäller på lördag i övik, annars har jag väl inte så många planer. får se vad som händer.. riktigt trist att missa allstarmatchen bara men det är sådant man får ta. hoppas alla haft en bra dag. 









lite bilder från UF-mässan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0