Vilken härlig dag

Det är helt sjukt hur bra väder det är idag, man blir bara glad av att solen värmer och att det är så himla varmt. Min termometer hemma visade +14 i solen!!!! Sjukt:) och de känns nästan så varmt också! jag är på stan nu med syster och mamma iaf! :)

Idag är en speciell dag. Idag har jag och per varit tillsammans i 1 ÅR!!! Det är så sjukt och jag blir så glad av tanken för det känns som bara tiden har sprungit iväg. Men samtidigt känns det som att vi tagit vara på varje sekund tillsammans. Jag blir glad av honom och jag älskar honom så mycket! :)

Hoppas alla njuter av vädret och ser till att gå ut och njuta av den! Man ska ta vara på dagar när solen skiner och se till att vistas ute:)
Puss på er alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0