Världens bästa vän!

Att ha världens bästa vän och käresta i en och samma person är nog det bästa. Jag kan prata med per om precis allt och han är alltid lika förstående och lyssnar så bra. Han tröstar mig när jag är ledsen och säger något roligt så jag skrattar, han är bäst på just den delen.
Han myser med mig när jag behöver kärlek och vill ha närhet och kan ligga och bara hålla om mig hur länge som helst. Just nu ligger han bredvid mig och sover och jag kan inte sluta tänka på hur mycket han betyder för mig och för mitt liv. Det är så bra att jag har honom.

Det finaste med att vara tillsammans med per är att han utan ansträngning och utan att behöva göra något alltid gör mig på bättre humör, behöver bara tänka på honom och jag får ett leende på läpparna. Jag kan inte säga så mycket annat. Du är så bäst min finaste älskling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0