sportlovet börjar närma sig sitt slut

och jag har inte gjort mycket vettigt... har tränat och har legat hemma och har knallat runt på stan. 
dock blir morgondagen en riktigt bra dag och har massvis att göra. 
jag ska fara på stan först och ordna en massa ärenden till på lördag, sen ska jag hem och planera lördagens middag för att sedan fara till pappas jobb och fixa en annan sak. 

det är mycket att göra nu och jag börjar känna mig lite stressad angående skolan. det är först företaget då det snart är mässa, sen är det ett grupparbete på innebandyn som ska vara klart och sedan är det prov nästa fredag på en massa ord. japp det känns som att man måste släppa det slappa och börja ta tag i allvaret. men SNART, snart tar vi studenten, och vad som händer sen återstår att se. jag är taggad :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0