ibland kan man vara effektiv.

hej alla fina. idag har jag hunnit med mycket. klev upp och gick ut på en promenad och fick tänka lite för mig själv. sedan tog jag cykeln och cyklade till skolan för att ha mitt utvecklingssamtal. sedan cyklade jag hem igen för att komma på att jag glömt studiefrämjandet och cyklade dit för att skriva på lite papper. cyklade sedan hem igen och nu om bara några minuter ska jag bege mig till frissan och fixa håret. 

senare ikväll ska jag bjuda er på ett RIKTIGT bra recept på mat. det är verkligen HUR gott som helst. 
men de får ni veta senare. hihi hejsvejs. 



haha, alla bilder på mig själv från alanya förra sommaren såg ungefär ut såhär!. 
japp. funkar inte att vara seriös....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0