alla dessa tråkiga söndagar.

gah, denna dag har varit sjukt slapp. låg i sängen riktigt länge för att sedan duscha. for på ica och handlade lite, dammsög i huset och sedan har jag ätit tacos till middag. har nu suttit och skrivit på nationella talet i svenska och jag måste säga att det kan bli bättre så måste slipa lite till. 

dock har jag börjat må lite halvtaskigt nu. känns som jag kan ha feber faktiskt.... ska kolla upp det. 
hoppas alla haft en riktigt skön söndag. ser redan fram emot att talet är över... 

juste. var och såg hungerspelen i fredags. den var HUR bra som helst! jag tycker alla som har möjlighet att se den ska göra det:) bara ett litet tips om någon ska på bio snart. jag ska läsa första boken nu såhär i efterhand och sedan läsa det 2 andra. 

hejsvejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0