10 mars, dagen jag aldrig kommer glömma

vill börja med att säga. TACK alla som grattade igår på vår 1årsdag. det betyder så himla mycket för mig och för oss båda. 

Igår var en sjukt bra dag. Den började med att jag följde med min mamma och syster på stan för att göra lite ärenden. var förbi på apoteket och sedan fixade med glasögon åt syster. Jag köpte dessutom en ny bh och trosa som var riktigt söt. Efter det begav jag mig hem och hämtade sedan per på ersboda. Väl hemma hos mig så satte vi oss med pappa och såg lite Skellefteå-Modo på tv. Både jag och per somnade dock i soffan och jag vaknade lite senare och gick och duschade och förberedde mig inför kvällen. sedan började vi att laga mat tillsammans. Jag trodde först (helt ärligt) att det skulle bli en katastrof men det blev i själva verket en riktig succé. Det blev verkligen HUR gott som helst och både jag och per åt som riktiga grisar. 
sedan efter det tog vi en promenad in till stan och mot hotel aveny. Väl på hotellet kollade vi in rummet och bara tog det lugnt. Såg melodifestivalen, drack lite skumpa och hade det otroligt mysigt. När det var slut och lite senare gick vi faktiskt till nattöppet och hade tänkt att köpa något men det slutade med att vi gick på subway och köpte varsin macka med dricka och kaka. Väl tillbaka på hotellet tryckte vi i oss det och såg en härlig film på tv för att sedan somna lite senare. 

Dagen efter vaknade jag rätt tidigt och låg en stund med mobilen och kollade på per hur han låg och sov. sedan gick vi och åt hotellfrukost som var sjukt bra för att sedan fara hem. 
Måste säga att det var en himla bra dag/kväll och jag kan inte mer än säga att jag älskar honom så sjukt mycket. Jag kan inte mer än att säga att han är världens bästa. 

hoppas alla haft ett riktigt bra sportlov och att alla är utvilade och känner sig taggade på att börja skola igen. höhö... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0