jag ska bli så himla mycket bättre


jag ska börja skriva igen. problemet har bara varit att jag inte har kunnat blogga från min mobil då dom gjort om hela blogg.se och sedan att jag inte haft någon dator. jag ska snarast köpa mig en egen dator så jag kan blogga igen som vanligt för jag känner verkligen att jag saknar att skriva av mig. 

annars så ska jag såklart skriva lite om balen och studenten. studenten var faktiskt den bästa dagen i mitt liv. jag måste säga att jag hade hur roligt som helst just på den dagen. 
ska lägga in massvis med bilder när jag har en dator och lägga in bilderna på. har knappt sett dom i stort format sjäkv utan bara sett dom på min kamera vilket kanske inte ger alltför rättvis resultat. 

annars är jag som sagt ledig tills 8 juli då jag börjar jobba ordentligt. det känns verkligen jätte skönt och ska ta vara på dagarna som är kvar nu. 
imorgon drar jag till övik med familjen då pappa ska tävla i foppas golftävling. spännande!!! 
sen får vi se hur länge jag stannar där, har en tendens att vilja stanna där så länge eftersom jag trivs så pass bra med min älskade släkt. nu har ni alla fått en liten uppdatering om vad som händer och ska hända. ska vara duktig och blogga lite nu, hoppas det uppskattas. hejsvejs 



mina snygga blondiner på UF-mässan. har massvis med bilder att visa därifrån också.... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0