det är dags för en förändring

jag börjar IDAG med min 3 veckors utmaning. 
jag ska inte äta någon form av godis, glass, chips osv under dessa veckor och någon form av motion VARJE dag. det kan vara alltifrån att löpa, powerwalk, golfrunda eller någon annan rolig form av träning. 
jag känner att jag verkligen legat på den lata sidan nu ett tag och finner att det är dags att jag tar tag i min träning. 
som ni kanske vet har jag nästan bestämt mig för att lägga min innebandyklubba på hyllan och träna bara för min egen skull. det hände ganska mycket saker under våren som gjorde att jag helt enkelt blev besviken och kände att det inte kändes kul längre. 

men tillbaka till utmaningen så börjar den nu och målet är att gå ner lite kg som jag dragit på mig i fett och gå upp dom igen i muskler. Om någon känner sig taggad av er läsare får ni gärna haka på min utmaning med mig!!! 
det är ju så himla mycket roligare om man kan göra saker tillsammans. 







Kommentarer
Häger

Lägga klubban på hyllan??? Kom till 0910-land så ska vi kunna lösa suget för IB igen!!

2012-06-27 @ 18:06:18
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se
issss

jag är på soffan!!!!!

2012-06-27 @ 22:38:22
bossan

jag är på också soffan!!!!!

2012-06-28 @ 13:42:30
frida

Jag ligger hellre på soffan!

2012-06-29 @ 08:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0