Dag 2

andra dagen har gått bra den med! startade med en äggmacka eftersom att man håller sig mätt på det väldigt länge. sen till lunch bjöds det på buffé där på golfen så tog lite korv, bacon och sallad.
jag var som sagt ute och följde med pappa när han spelade golftävling. träffade Victor Hedman som gick i samma boll som pappa och han var hur trevlig som helst. Eftersom man umgicks med honom i så många hål fick man veta en hel del om hans planer med hockeyn och boende mm.
sen blev jag less och mamma kom och hämtade mig för att äta middag här i moliden med mormor och morfar. resten av kvällen blir fotbollstittande med lite jordgubbar och nötter som jag köpte på affären. hoppas alla haft en bra dag!!

PS: himla roligt att så många av er hakat på utmaningen! Hoppas att allt går bra för er och tveka inte att höra av er om ni vill gå en powerwalk eller någon annan rolig träningsform.








prövade på att köra lite segway också! det var så himla lätt och så himla roligt.
sista bilden är på mig och Victor Hedman, måste erkänna man känner sig ganska kort.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0