början på något himla bra


idag har jag varit duktig och betalat räkningar, skrivit ner en massa datorer som kan vara något för mig att ha och ätit en bra lunch bestående av kokta ägg och sallad. 

sen har jag börjat flagna sjukt mycket på min näsa.... försöker ta bort så mycket som möjligt och är dessutom omöjligt att sminka bort det så får vara röd helt enkelt. 
annars ska snart jag och mamma iväg och kika på någon dator och se om det finns något bra att välja på. det finns ju nämligen så SJUKT mycket.... sen ikväll blir det att fara tillbaka till stugan där jag mår som allra bäst och se på fotboll och ta det lugnt. ska ju nämligen upp tidigt imorgon och fara till övik med familjen så måste väl vara pigg. 

aja. hoppas att det är bra med alla. puss på er 





syns iaf inte på bilden att jag flagnar, tur det... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0