Allt i ett litet inlägg

Jag har inte skrivit på väldigt länge, har varken haft lust eller ork heller men nu tänkte jag försöka mig på åtminstone ett inlägg om vad som har hänt senaste tiden.
Jag, Mimmi, Sandra och Julia drog till Turkiet en vecka och hade det superbra och kan inte klaga en sekund eftersom vi hade det varmt, vi shoppade och levde livet för ett tag. Väl här hemma fick jag träffa världens bästa per igen som jag saknat så mycket och insåg att jag var tillbaka i verkligheten.
Fick veta att datorn och alla böckerna skulle in så satte mig i söndagskväll och försökte föra över alla bilder på usb-minnen vilket slutade i 24GB bara med bilder.... I vilket fall så blev det gjort men då var det ett annat problem nämligen att hitta elevkortet som var helt borta. Hittade inte det så drog till skolan och fick gulla till mig att någon låste upp skåpet mitt. Nu är dock både datorn borta och skåpet tomt.
IDAG är det balen och om en vecka är det studenten! Hur sjukt är inte allt det här? Hejsvejs ska nu fara och fixa mitt hår:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0