måste sluta ligga på den lata sidan...

usch nu är det dags för en förändring igen... har verkligen legat på den lata sidan när det gäller träning och vad jag stoppar i mig. ska börja ta tag i träningen igen och verkligen ge det en ärlig chans och hålla på nu ett tag. jag älskar verkligen att träna och det gör mig lycklig så varför inte göra mig själv lycklig då liksom... 

i vilket fall börjar jag idag med löppass och powerwalk för att få igång kroppen lite igen, sedan får vi se om jag faktiskt ska köpa ett gymkort på träna och köra där också några gånger i veckan. jag vill komma i form nu och få den där vältränade kroppen jag alltid velat ha, men med det krävs uppoffring, vilja och lite motivation, man får tyvärr nästan ingenting gratis här i livet... nu ska jag försöka ta mig ut och köra med tanke på det fina vädret:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0