Kärlek som kärlek

Jadu har inte skrivit på ett tag men har inte haft någon dator så det är väl därför... Men nu funkar det äntligen att mobilblogga så därför kan jag ju såklart göra det. I vilket fall går det mycket bra med utmaningen eftersom jag inte ätit varken glass, godis, chips osv:) jag har dessutom nu varit duktig och löpt 3 dagar i rad och ska försöka att minst löpa 4 gånger i veckan! I vilket fall har jag ikväll varit på nordic rock och jobbat och måste erkänna att det hade varit skönare om jag legat hemma i soffan hela kvällen istället. Jag börjar snart jobba på mitt riktiga jobb vilket inte känns så himla roligt eftersom jag vet att jag kommer vara så fruktansvärt trött. Sen efter det far jag iväg med per och hans lillebror till deras stuga vid Hemavan, det kommer bli kanon:) Nu måste jag sova, godnatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0