en mycket, mycket bra dag

har gjort en del idag och har faktiskt köpt en del idag också. först började dagen med en lång prommis med sandra. det var verkligen sjukt trevligt och jag kände att det behövdes. sen efter det gjorde vi lite lunch tillsammans för att jag sedan for med pappa och per till media markt för att köpa en dator. och nu sitter jag med min nya mac dator och bara njuter. sen efter det for jag och frida och handlade och då köpte jag också två par shorts och ett sådant där smycke till håret. 

imorgon jobbar jag iaf 09.00-16.00 och efter det får vi se vad som händer. hoppas alla av er också mår bra. 
hejsvejs 

 
 



ja, alltså ett par pyjamasshorts, ett par längre gröna golfshorts och det där smycket. finns så mycket fint på rea nu!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0