det finns ingen bättre än du

hej alla fina! har haft en jättebra helg med massa bra människor. igår var bara jag och per i stugan och tog det lugnt för att sedan stiga upp tidigt imorse och vara på golfbanan 08.15. tävlingen började där vid 09.00 och det började inte bra när vi väl kom dit då vårt kodlås inte gick att få upp... efter ett tag kunde vi klippa av låset och få ut våra golfklubbor. när vi väl fått ut dom fanns det ingen tid att slå några bollar så det var raka vägen till hål 12 där vi började. hela tävligen gick inte bra alls, verkligen inte bra... var faktiskt mest mitt fel iår, spelade så fruktansvärt dåligt att jag skäms över mig själv... 

imorgon är det jobb som står på schemat och börjar 09.00. jobbar nu måndag-torsdag och hela söndag så blir en tung vecka men tjänar ju pengar så ska väl inte klaga. i vilket fall ska jag försöka sova nu så jag är pigg och glad imorgon när klockan ringer. hoppas alla haft en bra helg och en bra söndag. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0