det är underbart att leva ibland

oj, en lång och skön löptur blev det och måste säga att det känns helt underbart såhär i efterhand. Till middag blev det havregrynsgröt och en banan och fick bra med energi från det så kunde springa långt och länge. jag körde lite styrka efter med magövningar, biceps och triceps, ben och rumpa. jag är alldeles slut så ska bli skönt att duscha och sedan krypa ner under täcket och invänta en ny dag imorgon. 

jag ska prova en sak nu i några veckor, ska försöka att enbart äta frukost, lunch och middag med någon frukt eller sådant mellan måltiderna och försöka strunta i allt annat. det är okej att äta något gott någon enstaka dag under helg men inte varje dag och verkligen vräka som jag kan göra ibland... sedan får vi se vad som händer både kroppsmässigt och viktmässigt. alltid kul att prova om det funkar och om jag faktiskt mår bättre utan allt socker och dåliga fetter. 

sen så vill jag ha sällskap under mina powerwalks, gympass, löpturer osv eller kanske något pass man kan köra någonstans? alla som är intresserade av lite sällskap av mig och träning på samma gång tveka inte att höra av er!! skulle bli jätteglad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0