anywhere is paradise when you're with the one you love

jag minns första gången vi såg på varandra som om det vore igår. Jag skulle inte beskriva det som kärlek vid första ögonkastet men nästan. Jag minns vår allra första kyss, du säger att jag tog dig med storm och det får alla ni tolka som ni vill men endast jag och per vet vad det verkligen innebär. Jag minns första gången vi sov med varandra och jag minns första gången vi älskade. första gången du sa att du älskade mig är ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma. 


det finns många tillfällen jag aldrig kommer att glömma men det viktigaste är att du gör mig till den jag är idag. du gör mig glad när jag är ledsen, du gör att jag känner mig vacker när jag känner mig ful, du gör att jag känner mig som världens sexigaste när jag känner mig som en stor bulle. vi har haft våra bra och dåliga stunder såsom alla andra par men vi har klarat de bra tiderna lika bra som de tuffa. du är den jag kan lita på till 100 % och den person som alltid lyssnar när jag behöver prata. du läser mig alltid som en bok och vet exakt vilket humör jag är på och vad du ska göra för att stryka på mig ett leende.
 

det sägs att när man blir tillsammans med någon blir man tillsammans med hela den personens liv. jag älskar dina vänner, din familj och även om jag är allergisk älskar jag din katt för alla dom har gjort dig till den människa du är idag och den människa jag lärt mig att älska. du är viktig för mig, du är bäst och du är älskad. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0