When you think it's only a dream.

Idag har varit en väldigt lugn dag. vaknade, for och handlade med papi, for och hämtade carro på stan och såg lite innebandy med henne och sedan hem för att äta. 
annars har jag försökt plugga matte. blev att jag öppnade boken och den låg där och stirrade på mig sen blev det inte så mycket mer med det. är rätt nöjd med min dag i helhet. taggar inte denna vecka iaf. TUR att vi är lediga på fredag. det gjorde att det kändes mycket lättare att gå till skolan imorgon. 

annars har jag tänkt på en grej.

om man inte kan förstå det själv är det ingen annan som kan göra det åt dig. 
jag tycker det är så himla viktigt att man påminner sig själv och de personer i sin omgivning som man bryr sig om vad man tycker. Ett litet ord eller en mindre mening kan göra så himla mycket och det kan betyda att den personens dag gick från att vara "okej" till att vara "jättebra". 

De måste få veta att de betyder mycket för just dig, ingen annan kan säga det förutom du. Det är så hemskt om man ångrar att man inte sa något som man ville säga. Bättre att säga det direkt. 

ajaa. slut med mitt snack. hoppas alla haft en bra dag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0