sofia är inte morgonpigg idag inte.

FRUKTANSVÄRT ont i kroppen. innan i söndags hade jag inte spelat innebandymatch på typ 6 månader och att sedan spela 2 matcher på 2 dagar var ingen bra idé. kroppen värker och musklerna är ömma. 
samtidigt fick jag göra säsongens första mål igår på div3 matchen. 2 poäng fick man lägga på meritlistan. höhö 

i vilket fall så är det tisdag idag. det är väl blandade tankar kring det. lååång dag i skolan men träningsfri ikväll så kan plugga och göra klart de som måste bli klart. ska försöka börja med det direkt efter skolan så att jag kan ligga hela kvällen i soffan utan att få dåligt samvete för något. 
imorgon är det onsdag, då är halva veckan gjord. hihi, 



min andra halva, tack för att du finns.


Kommentarer
Anonym

Pussis, i know u love me!

2012-02-02 @ 23:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0