ojoj, imponerande.

helt plötsligt när man kollar in på bloggen och kollar första sidan så har det kommenterat 16 personer.
så himla roligt att så många har hittat in till min blogg och himla roligt med kommentarer ( forsätt gärna med det ) 

Min dag har varit väldigt lugn. cyklade till skolan kring 13.40 och det var så himla skönt. Solen sken över mig och det var inte så kallt idag. Väl på skolan hade jag mattelektion och 10 minuter svenska sen cyklade jag hem igen. 
annars har jag spelat en himla massa harpan på datorn (det är beroendeframkallande) och sett dalen spela träningsmatch mot röbäck. Idag fick jag övergångspapperet och snart är det klart. är väldigt nervös och imorgon är första riktiga träningen med dom. ÖNSKA MIG LYCKA TILL... lär behövas;) 
Ha en bra kväll:)



om ni missat var detta min nyårsklänning. 
var lite pank så tog en gammal klänning och sydde om... ;)


Kommentarer
Sanna

Den blev ju riktigt snygg! c:

2012-01-12 @ 01:52:53
URL: http://epicbrotal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0