när det är dags så känns det

det känns som att det är dags att skriva ett litet blogginlägg. 
idag är en väldigt speciell dag. 10 januari vilket innebär 10 månader med per och det känns helt underbart, går knappt att beskriva känslan i kroppen och det jag känner för honom. 

igår var vi på bio och såg sherlock holmes och jag tyckte den var RIKTIGT bra. iaf väldigt rolig om man ska se det från den sidan. annars så försöker jag bli fullt frisk så jag kan börja träna igen. jag vill bli frisk!!!!!!!

imorgon är det onsdag. får se vad det blir av den dagen, vet iaf att jag ska fara och se dalen spela match mot något lag för att träna inför SM. 

aja. har inget mer värt att säga om detta. puss på er. 
ps: har köpt 2 nya högklackade skor till mina hyllor. kan visa senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0