Ligga i soffan med huvudvärk

Jag ska tillbringa min kväll med extrem huvudvärk i soffan och försöka lindra den så mycket jag kan.

Vill bara säga att alla vänner där ute som orkar lyssna på mitt babbel och som orkar med mina bra såsom mina dåliga dagar ska ha ett stort TACK!
Ni betyder så mycket för mig och utan er vet jag inte vad jag skulle göra!

ni vet säkert vilka ni är:) och jag hoppas att ni tar åt er när ni läser detta!
Ni gör så mycket saker, kan vara allt från att skicka ett sms när jag behöver det eller att fråga hur jag mår även fast ni vet svaret är: "bra". Att stötta mig när jag är less på skolan och att säga : snart tar vi studenten bruden:)!
Jag vill ni ska veta att allt ni gör betyder så mycket. Ni är BÄST och ni är världens finaste!

ska ligga här och knapra värktabletter nu. Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0