första träningen avklarad.

aj,aj,aj vad jag kommer ha ont imorgon i HELA kroppen men sjukt roligt var det att träna. 
De känns faktiskt himla roligt att träna igen. minns hur mycket jag har saknat det. 

jag har saknat alla gånger man kommer hem från en träning och kan trycka i sig VAD SOM HELST för man är så hungrig. 
jag har saknat alla gånger man har varit så trött att man knappt orkat stå upp i duschen. 
jag har saknat alla gånger man glömt något till träningen som gör att hela träningen går åt hvete. 
jag har saknat alla gånger man ligger i sängen och är så slut på energi att man somnar direkt man lägger huvudet på kudden. 
jag har saknat alla gånger då man känner sig så jävla glad efter en träning. 

finns så många exempel på saker jag verkligen saknar med träning. och de känns verkligen som jag kan få tillbaka allt det där nu. ÅH. nu är jag fan på G igen. 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0