en underbar söndag.

jag har haft en jätte skön kväll med min fina per. 
vi åt middag tillsammans med familjen och sedan har vi myst hela kvällen. 
vi har redan börjat planera helgen.. hahah vi är ju sjuka på riktigt. måste erkänna att det bara sprudlar glädje genom hela min kropp och jag är så glad att jag har honom. 

jag saknar bara att han inte ligger bredvid mig nu. och att det är så mycket för oss båda. per har jobb och innebandy och jag har numera skola och innebandy. Det är svårt att få ihop det på vardagskvällarna, helgerna är den tiden vi verkligen kan spendera tillsammans. 

han är verkligen det finaste jag vet. snart är det ny månad vilket innbär att de då är dryga 1 månad kvar till vi firar 1 år tillsammans vilket känns helt sjukt men samtidigt så himla bra på så många sätt. 
har planerat det också. hihih kommer bli så himla bra. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0