En hel kväll med bil

Började med att jag låg i soffan, ville inte kliva upp. Håret har risigt och Inge smink hade jag på mig. Tillslut blev de så att per kom och hämtade mig och vi drog oss till Olle. Innan vi kom dit for vi förbi Ica Maxi där de köptes varsin dricka och jacke köpte en trisslott. Självklart vann han 1000 kronor på den där lotten också! Så sjukt himla roligt för honom:D
Väl hos Olle var det förfest och de var en del folk där. Lite folk jag aldrig sett förut men samtidigt är det roligt!

Medan folk hällde i sig alkohol och blev fulla satt jag lugnt och pratade med allt fint folk. När de sedan skulle iväg på krogen så blev de lugnare.
For och köpte en korv och nu sitter jag i pers soffa med godis. Är så himla nöjd just nu. Hoppas alla haft en bra fredagskväll. Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0