en anledning till varför det är svårt att sova om kvällen.

ÄLSKAR tjuvlyssnat.se

här är några som gjorde mig på så bra humör:

Receptionisten (lägger precis på telefonen efter ett samtal och säger högt): Fan vad jag är trevlig, jag skulle bli så glad om jag ringde mig själv.

_______________________

Två kvinnor, en ung och en mycket gammal, försöker prata med varandra.
Kvinna 1: Din hörapparat piper!
Kvinna 2: Vaaaa?
Kvinna 1: Din hörapparat piper! Batteriet måste nog bytas!
Kvinna 2: Vaaaa…?
Kvinna 1: DIN HÖRAPPARAT PIPER!!
Kvinna 2: JAHA TACK! JAG HÖR JU INTE SJÄLV!!


_________________________________

01.30 lördag natt. Ett gäng överförfriskade killar ∼22 kliver på tunnelbanan under skrik och skrän. Efter en liten stund hojtar den ena killen till den mest berusade killen.
Kille 1: Öh! Marcus! Om en brud kommer fram till dig på krogen och frågar om du ska hänga med henne på toaletten och du svarar "nej, jag är inte pissnödig" är man inte dum i huvudet då?
Kille 2: Men lägg av då! Det är fan inge roligt längre!


_______________________

Två killar ~16 går i korridoren och pratar om kommande helg.
Kille 1: Ah, men mina föräldrar är bortresta i helgen så….
Kille 2 (väldigt exalterad): Ah men nice! Då kan du ju typ runka i vardagsrummet!


______________________

En grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.
Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!
Alla skrattar.
Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.
Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.
Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?


____________________

Tre killar ~25 står och pratar medan de byter om efter träningen.
Kille 1: Hur kan tjejer välja att förminska brösten?
Kille 2: Ja, det är ju fan det dummaste ever.
Kille 3: Fast fick inte Johanna typ skitont i ryggen?
Kille 1: Det skiter väl jag i, det är ju ändå dumt!
Kille 2: Ja, brösten sitter ju på framsidan…


_______________

En kille ~25 går fram till kassan där en tjej i samma ålder arbetar. Han lägger upp en flaska med rapsolja på bandet.
Killen: Vad sägs om du, jag och två liter rapsolja ikväll?

_______________

Kille ~18: Alltså nåt måste ju ha varit rätt, för nån gång måste det ju vara "a".




Kommentarer
Emma

Haha, älskar tjuvlyssnat!

2012-01-11 @ 18:53:34
URL: http://emmapermestam.blogg.se/
Fraj

världens roligaste sida, alla kategorier! Den är livsfarlig, ack så många sömntimmar jag gått miste om tack vare den! ;)

2012-01-11 @ 23:01:47
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0