det som egentligen bara händer i dina drömmar

det är svårt att förstå vad kärlek verkligen är tills man är så uppöver öronen kär att det inte finns någon annan i tankarna. Varje gång man ser personen lyser man upp och känner sig som världens lyckligaste människa.  
Det värsta som finns med kärlek är när andra försöker förstöra den. Bara genom ord eller genom en enkel handling kan mycket förändras. Dock är det väldigt svårt att förstöra kärlek som är äkta. Jag hatar när människor sprider falska rykten om att saker och ting ska ha hänt när man vet att det absolut inte är sant. 

Igår låg jag och lyssnade till en sovande pojkvän precis bredvid mig. Efter en stund märker jag hur han ligger precis bakom mig med armen på mig. Jag vaknade upp till en underbar pojkvän som inte var lika nöjd av att det var morgon som jag. Det finns vissa stunder som man inte kan förklara, det är en känsla av så stor kärlek. 

det är inte länge kvar tills det är 1 år. 1 år av underbara stunder, minnen och ögonblick som följer av ännu fler stunder att minnas. 
puss på dig min finaste 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0