vill inte verka negativ.

ligger i min säng och fick veta att vi inte har någon innebandylektion imorgonbitti vilket innebär att jag börjar väldigt sent imorgon och har enbart 2 lektioner. 

jag saknar min söt på andra sidan av sängen. och det är så sjukt mycket vad jag inte vill sova utan honom. sen i helgen är jag borta hela helgen och kommer inte träffa han på hela helgen. vilket känns hur jobbigt som helst. 

det är bra att oavsett vad som händer så älskar jag honom så sjukt mycket. oavsett vad som sägs och så. 
det är så fint att ha en sådan pojkvän som är så otroligt fin på så många sätt. 
i vilket fall kan jag inte vara mer glad att jag har honom. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0