Vad skulle jag göra utan dig?

Just nu när jag inte mått så bra, när det är så mycket som gjort att jag varit ledsen och nästan gråtfärdig då har du funnits där. Det spelar ingen roll hur många gånger du hört mig säga exakt samma sak och det spelar ingen roll att jag ibland pratar så jag tappar bort mina ord. Du är den jag kan prata med allt om och den som fortfarande älskar mig lika mycket på morgonen när jag ser ut som ett litet troll. Du är den som säger jag är fin när jag inte alls känner mig fin, du är den som alltid får mig på bra humör och får mig att skratta när jag knappt ens egentligen orkar le.
Att jag träffade dig är jag så sjukt lycklig över. Du har förändrat mig och jag älskar dig.

Snart har vi varit tillsammans i ett år och det känns som att tiden gått så fort. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig just nu. Tack för att du är du!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0