hallå? vad är det som händer?

jag blir som lika överraskad varje dag jag kommer till skolan. inte bara över alla nya människor jag träffar utan också hur olika alla är från dag till dag. 
det kan vara i saker från beteende till klädseln. men det jag har reagerat mest på är hur människor kan ändras. ena dagen vara alldeles gosig,snäll och omtänksam och nästa bete sig som om man knappt känner varandra eller nästan vara arg. vissa människor kommer man aldrig riktigt förstå sig på, så är det bara. 

jag tror att det viktigaste som finns är våra vänner. även om man har hur många kompisar som helst så finns de inga som är lika bra som ens vänner. så kommer det nog alltid att vara även hur mycket man än försöker intala sig annat. 

vissa personer vill jag faktiskt lära mig att förstå mig på, jag skulle vilja umgås mer med personen och försöka lära känna dom bättre men det är svårt. 
jag mår illa när jag tänker på hur LITE jag kommer att träffa de tjejer jag träffar varje dag i skolan nu. och att när vi går ut skolan så glider man liksom isär och träffas knappt alls. vi träffas inte så ofta utanför skolan nu heller vilket jag tycker är RIKTIGT synd. om ni läser detta? kan vi ändra på det? vi pratar ofta om att hitta på saker tillsammans och jag tycker att vi försöker genomföra det. 
aja. 




Kommentarer
R

Tycker jag med!!!!

2012-02-04 @ 09:30:58
J

SAME

2012-02-04 @ 13:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0