Till slut är det inte åren i ditt liv som räknas. Det är livet i dina år.

hejhej, idag var en jobbig dag. vaknade tidigt imorse och mådde inge prima. (kan ha varit träningsvärk blandad med stress). i vilket fall så har jag varit hemma denna dag och bara tagit det lugnt. det är träning ikväll och vill vara på topp eftersom jag vill orka så mycket som det bara går. 

tror jag ska fara ner på stan en snabbis och fixa två saker jag behöver fixa. (kan inte berätta vad det är just nu). kanske gör det senare. och sen skulle jag behöva fara förbi på banken och ordna med lite saker också. 
jag har alltid börjat längta efter helg också. det har jag märkt nu på senaste tiden. direkt när det är måndag så längtar jag till helgen igen. aha men det är nog ett väldigt vanligt beteende. 

aja. ha en underbar dag. hejsvejs. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0