tankar på morgonen

människor har blivit så ego på senaste tiden och tänker bara på dem själva 99% av tiden....
alla är inte uppfostrade på samma sätt så att alla tänker på samma vis hade varit väldigt svårt men jag saknar verkligen lite omtanke från folk. 

Om jag är skyldig någon pengar ser jag till att betala tillbaka dom DIREKT för annars får jag dåligt samvete. Det hade inte spelat någon roll hur mycket eller hur lite. det är inte mina pengar hur jag än försöker vända på det. men alla tänker inte så. 

för mig är det också en självklarhet att bjuda med någon som hör av sig som inte vet riktigt vad som ska göra. spelar ingen roll om det är något som var bestämt. klart att man iaf ska fråga om den personen vill haka på det man själv gör eller ska göra. visst om det är något privat där man ska prata om något eller liknande men i alla andra fall. man är ju vänner av en anledning. 

självklart är inte ALLA människor såhär men ett visst antal iaf. 
sen finns det ju jätte många fler exempel som jag får ta del av varje dag men tog bara upp två. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0