när ljuset slocknar och bara tankarna finns kvar.

blev bjuden på middag på allstar och en chokladask rikare = lite mer välmående runt magen. hihi
har haft en sådan jäkla mysig kväll. 
kunde ha suttit på allstar hela kvällen och bara pratat, kan prata med per om ALLT och det känns som att tiden står stilla när vi bara tittar på varandra och skrattar. jag vet inte hur man bättre ska förklara känslan än att man är förbaskat kär. 
sedan blev det lite sängmys till twilight med tända ljus och ett dunkande hjärta mot öronen. (låg på hans bröstkorg)

jag hade klätt upp mig och gjort mig väldigt fin inför middagen. dock blev de inget riktigt bra foto.... 
ska bli bättre på att visa när jag väl orkar fixa till mig. 
aja hoppas alla haft en underbar alla hjärtans dag. för det har jag verkligen haft! 

vill bara ge en extra hälsning till alla mina fina och underbara vänner som alltid finns där. Jag älskar er så himla mycket och ni är bäst. 

sen vill jag bara avsluta med att säga: 
jag älskar dig per, du är världens finaste! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0