Kikat på en massa innebandy

Idag har varit en riktig innebandydag. Har sett först Umeå City-Övik som slutade 3-6. Sedan såg jag Dalen-FBC Uppsala. Det var riktigt trevligt att bara kika lite innebandy måste jag erkänna. De kändes som det var ett tag sedan man bara ägnade en dag åt att se bra innebandy.

Sen blev de hem och äta middag för att sedan fara till ersboda. Per har haft bortamatch idag i Piteå så han har inte varit hemma. Men när jag fick erbjudandet att få skjuts tog jag den och sitter nu med pers lillebror Andreas och ser lite tv i väntan på att per ska komma. Sett lite melodifestivalen och måste säga att bidragen inte är jätte bra, iaf inte dom som var med i kvällens program:/. Hoppas på att det kommer med lite bättre bidrag nästa helg.

Får se vad resten av kvällen har att erbjuda. Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0