Kärlekens dag

Idag är dagen då alla ska visa sin kärlek till det yttersta. Säga att man älskar den/dom man älskar och kanske göra något fint/köpa något fint till den speciella pojk/flickvännen.

Min dag ser ut som följer:
Fara till skolan och försöka ha så roligt som möjligt, komma hem och försöka hitta något fint att ha på sig och sedan fara och möta min respektive på allstar för lite mat.han struntar i sin träning ikväll för att umgås lite med mig. Bara den lilla gesten gjorde min alla hjärtans dag. Efter maten blir det twilight och mys.

Pers lillebror fyller 18 år idag också så vill passa på att ge honom en GRATTIS här på bloggen också. Och vet ni vem han är kan ni ju gratta honom personligen också:):)

Hoppas alla har en fin alla hjärtans dag med massvis av pussar,kramar,blommor, presenter,choklad och allt vad denna dag kan innebära. Puss på er







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0