Jag är så sjukt himla trött idag

Som ni vet så steg jag upp 04.00 igår och kom hem vid 01.00 och så, jag var uppe nästan ett helt dygn då vill säga och idag är jag så trött att jag knappt ens kan hålla ögonen öppna. Vill egentligen bara stänga dom och sova bort hela den här dagen. Men ne... Istället måste jag plugga en massa religion och sen är det så sjukt fint väder ute så då måste man ut och njuta! Så är det bara.

Planerna för idag är att plugga, fars till robertsfors, plugga lite till, äta mat, plugga mer och sedan gå och lägga sig, jag längtar mest till det sistnämnda. Tackarrrr.

Nu ska jag fortsätta mysa lite med per, sen ska vi kliva upp. Hejsvejs:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0