Jag är rätt så nöjd!

Jag tvingade per att se breaking dawn. Jag kan säga att han inte hade så höga förväntningar på filmen men eftersom jag tycker om den så kunde han gå med på att se den.
Jag blev helt förtrollad från första början och såg precis varje liten sekund.
Per vet jag inte riktigt vad han tyckte om filmen men han gillade mitt humör efter den. De gjorde nog vi båda.
Klockan närmar sig alldeles för mycket och det är väl egentligen dags att börja sova och längta till en bra morgondag. Det känns som att lördag kommer bli en bra dag på fler sätt än ett. Hoppas alla ni andra har haft en jätte bra kväll och att ni fått ut det mesta av den.

Nu ska vi sätta på den andra filmen, dags för en liten råtta att göra mat. Ni vet vilken film jag pratar om hoppas jag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0