En lååång tisdag

Dagen började med att jag knappt tog mig ur sängen. Livet kändes bara tungt och jag ville ligga kvar och mysa under täcket. Det gjorde ja såklart inte utan drog iväg på skolan och satte mig på en mattelektion med matte. Höhö
Efter de var de gym och ben som stod på mitt schema. Annars har jag bara hakat på allt annat och var sedan på möte angående avslutningen med rektorn och gymnasiechefen. Ja de gick väl sädär, de känns som dom är mycket hårdare med oss iår och som vanligt så ska 93orna bli mest drabbad hela tiden, spelar ingen roll vad de gäller.

Sen så har jag fixat med mat och sen ska ja träffa gosiga brudar för att göra lite semlor förhoppningsvis. Lär bli riktigt gott. Går ju inte att missa de på en dag som denna. Aja, mer om de senare, ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0